پارکت هیلو کد 10011 Hilo parquet

  • کد کالا:
    1673525123
  • وضعیت:
    موجود

پارکت هیلو کد 10011 hilo parquet ، این مدل از پارکت هیلو جزء،  رنگها و طرح هایی است که برای زندگی مدرن طراحی و ساخته شده است . طرح و رنگ پارکت هیلو کد ۱۰۰۱۱ طوری ساخته شده که میتواند در اجرای سبک های مدرن جایگاه ویژه ای داشته باشد.

پارکت هیلو کد ۱۰۰۱۱،پارکت مناسب برای محیط مناسب

یکی از دغدغه های اصلی طراحان دکوراسیون داخلی و خریداران این منظور ایجاد هارمونی مناسب برای در کنار هم قراردادن اجزای تشکیل دهنده در محیط است . پارکت هیلو به همین منظور دست به طراحی های ویژه و منحصر به فردی زده است. که بتواند هرچه بیشتر به سطح بالایی از این درخواست برسد . پارکت هیلو کد ۱۰۰۱۱ ،در زیر مجموعه وسیع پارکت هیلو میتوان به ۱۸ طرح و رنگ خاص دسترسی داشت . این طرح و رنگهای زیبا و منحصر به فرد قدرت انتخاب خریدار را بالا برده . در نهایت پاسخگوی هر سلیقه ای میباشد .

چگونه طرح  و رنگ یک کفپوش را با محیط تطبیق بدهید

در زمینه دکوراسیون داخلی  همواره با چالش تطبیق و ایجاد هارمونی در محیط مواجه هستیم . مابین یک انتخاب خوب و عالی فاصله زیادی وجود دارد . در این مطلب سعی بر آموزش موازینی داریم که به این مهم دست پیداد کنید . اولین مورد بررسی که جزع مهمترین آن نیز هست . مبحث سنجش نور محیط میباشد . میزان نور محیط که با واحد استرادیان اندازه گیری میشود بازخورد مستقیم با نوع رنگ و تم انتخابی محیطی دارد . همانطور که میدانید طیف رنگ ها از نظر گرم سرد بیشترین بازخورد در اجرای دکوراسیون داخلی دارد . به همین منوال در محیط های با شدت نور بالا از رنگ های گرم که جذب نور بیشتری دارند مورد استفاده قرار میگیرند و در محیط های کم نور از به سمت رنگ های روشن یا در اصطلاح سرد خواهیم رفت. که جذب نور کمتر و بعضا درصدی از نور را منعکس میکنند

طبق تعاریف بالا به اولین سر نخ از نوع انتخاب صحیح دست میابیم . به این صورت به تحلیل مورد بعدی که سلایق و علایق شخصی یا عام هست میپردازیم .در مبحث دکوراسیون داخلی مهمترین مورد اجرای سطح تردد ( کف ) سازه هست . با توجه به زندگی شهر نشینی مدرن اکثریت قریب به اتفاق سلایق به سمت اجرای پارکت لمینیت تمایل زیادی نشان میدهند . منوط به همین تقاضا  محصول پارکت لمینیت در کسر کوتاهی از زمان به تولید و تنوع بالا دست یافته است .

البته از آنجا که با  بالا رفتن کمیت ، شاهد پایین آمدن کیفیت خواهیم بود . در مورد پارکت لمینیت هم به وفور به موارد بی کیفیت و بعضا در اصطلاح ارزان بر خواهیم خورد . پس باید همواره در انتخاب یک پارکت لمینیت با کیفیت اعمال نظر کامل داشت . که پارکت هیلو کد 10011 hilo parquet در  موارد ساختاری بالاترین سطح کیفیت و استاندارد اروپا را دارا میباشد.

انتخاب طرح و رنگ پارکت بر اساس خاستگاه اجرایی

پارکت هیلو کد 10011 hilo parquet پارکت لمینیت ها بر اساس هر مورد اجرایی چه از لحاظ ساختاری و چه طراحی ، بنا به 4 عامل اصلی زیر طراحی و ساخته میشوند .

۱– سلایق بومی سازی شده

 

۲- اماکن تجاری ، اداری و مسکونی

 

۳- شرایط آب و هوایی

 

۴- قدرت خرید : ارزان ، اقتصادی و لوکس

خریداران و طراحان دکوراسیون داخلی بر اساس این ۴ آیتم اساسی  تصمیم نهایی برای انتخاب یک پارکت لمینیت مناسب را اتخاذ میکنند .

در حال پاسخ به: [انصراف]
تعداد حروف باقی مانده: 500
Captcha  

برچسب ها:

امتیاز: 5 از 5. مجموع 1 رای
۱۴۰۱/۱۰/۲۲ | هیلو | مدیر سایت | بازدید: 5140 | 1673525123